Jak stworzyc ze swojej marki odziezowej wielki dom mody

Jak stworzyc ze swojej marki odziezowej wielki dom mody

Private Label / Dom Marki krajobraz zmienił się w ciągu ostatnich lat. Dziś Private Label / Dom Marki są wszystkie wściekłość, zwłaszcza w obecnej gospodarce. Z ludzi nie jeść w restauracji jak oni i gotować posiłki w domu, sklepy spożywcze i detaliści masowego rynku zyskują udział portfela z ich domu marek. Wyzwania w gospodarce przejechał więcej kupujących poprzek społecznych grup ekonomicznych zakupu Private Label / domu marki i uznania wartości domu markami zamiast nazw marek.

80% decyzji zakupowych dokonywane są na półce. Konsument jest zakupy dla produktów, które mają wysoką wartość lub oferta wzrosła kosztów i korzyści. Wybrani sprzedawcy detaliczni zostały słuchanie potrzeb konsumentów. Mocne, zróżnicowane, dobrze merchandised prywatne programy oznakowania zaowocowały zwiększonym natężeniu ruchu pieszego i zysków. Private Label / Dom Marki stały się sposobem dla detalistów do budowania zaufania i lojalności klientów. Detaliści doświadczyli upside dodając Private Label programy, które zachęcają do zakupów i powtórz szlak pomiędzy kategoriami żywności i niejadalnych.

Dodanie linii organicznych i naturalnych stało się silnym wyróżnikiem w „prywatne / równania Dom Brand Label. Sklepy spożywcze i detaliści rynku masowego korzystania z prywatnych marki organicznych i naturalnych budować kapitał z konsumentami. Kupujący odkryli wartość w kilku kategoriach, i mogą polegać na kilku produktów składających sklepach takich jak Whole Foods i Trader Joes ich przeznaczenia. raport JD Power and Associates w prywatnej branży etykiet odkryli, że wycena jest kluczowym czynnikiem dla konsumentów, jakość i smak Private Label Organic elementy napędu wiele zwyczajów zakupowych nabywców produktów.

Naturalne i organiczne Dom Marki nie mają takiej samej konkurencji na półce, że tradycyjne Private Labels DO (vs.
Artykuł dzięki: