Jak budowac wizerunek wlasnej marki odziezowej w Internecie

Jak budowac wizerunek wlasnej marki odziezowej w Internecie

Celem badań jest umożliwienie sprzedawcom zrozumieć lepsze parametry, których efektem decyzję ponownego zakupu, a także ocenić, czy wskaźnik poziomu zaangażowania wpływ na wyniki. Populacja badania składała się z młodych mężczyzn i kobiet w wieku 18-25 lat, którzy zostali uznani za grupę docelową. Badania zbadać poziom lojalności, jakości produktów oraz zaangażowanie w trzech kategoriach produktowych: Niski poziom zaangażowania – dezodorant.http://harmoniasmakow.pl/tao-tao-sosy-chili Średni poziom zaangażowania – modne ubrania. Wysoki poziom zaangażowania – Telefony komórkowe.

Badania zbadano zależność między postrzeganą jakość i gotowość do odkupu.

Wyniki badań uzyskane według korelacji Pearsona przeprowadzonego między postrzeganą jakość produktu i lojalności konsumentów, nieistotnego relacji na niskim poziomie zaangażowania, słaby znaczącej relacji na umiarkowanym poziomie zaangażowania i silnej znacząca związek dotyczące produktu z wysokim poziomem udziału. Innymi słowy, można stwierdzić, że na wyższym poziomie jakości postrzeganej lojalności konsumentów jest większe, w zależności od produktu z wysokim poziomem udziału. Gdy związek pomiędzy wymiarami jakości do lojalności jako całości jest badany, stwierdzono, że są słabe znaczące pozytywne relacje między wymiarami postrzeganej jakości (jakość produktu, jakości opakowań, etc.) i lojalności produktu. Odkrycia te są przykładem, że związek między jakością produktu i lojalności klienta nie jest silny, a zdarzają się sytuacje, w których klienci preferują produkty, które nie są wyższej jakości, a nawet produkty o niższej jakości w kategorii produktów o niskim udziale.

Argumenty te zostały wzmocnione ustaleniami wyjaśnionej wariancji, z których wynika, że ??wartość zmiennej postrzeganej jakości ma niską znaczący wkład w przewidywaniu lojalności klienta, która jest wzmocniona wraz ze wzrostem poziomu zaangażowania.

Artykuł dzięki: