Czy potrzebujemy milionow zeby zaslynac w Internecie

Czy potrzebujemy milionow zeby zaslynac w Internecie

GAGA jest wszechobecny, w dużej mierze dlatego, że zręcznie wykorzystuje Web. Jej osobowość jest zbudowana do wytwarzania ONLINE – była najczęściej Googled obraz 2009. I z tego powodu wpływ mogła mieć również duży wpływ przedsiębiorstw społecznych.

W ramach ich sponsorowania jej trasie USA, GAGA negocjowane z Virgin Mobile zaangażować swoich fanów i jej przyczyn. Więc Virgin stworzył http://www.ladyvirgin.com i dał pokaz bilety do tych, którzy zrobili serwis społecznościowy, pomagając w ten sposób generować 30.000 godzin w całym kraju (tylko w USA), aby pomóc problemu bezdomności wśród młodzieży.

A lekcje dla nas?

LADY GAGA odważy się być inna. Jasne, że pożycza się znacznie od tego, co już było udane, ale stawia jej własny styl i rozmach na nim. I nie ma głębokość jakości jej pracy – ona ma Milli Vanilli (pamiętacie je?).

Co ważniejsze, LADY GAGA rozumie swoją publiczność, a ona komunikuje się z nimi – i pozwala im komunikować się z nią – w sposób, z którym są one najbardziej wygodne. Jej produkt został zaprojektowany, by wykorzystać prawo do emocjonalnych aspektach każdego młodego człowieka. To, czego chcą, dostępne kiedy chcą.

Dla wszystkich przedsiębiorstw obecny wyzwaniem marketing jest teraz, jak kształtować swoją działalność, produkty i usługi, dzięki czemu można zaangażować się tego nowego rynku młodzieży i ich zależność od technologii i portali społecznościowych.

Po prostu nie można umieścić swoją głowę w piasek i zignorować – ostatnie badania wykazały, że 1 na 3 młode kobiety sprawdzić Facebooka przed szczotkowaniem zębów lub chodzenia do toalety w godzinach porannych!

Dolna linia? Aby pozostać rentowne wszystkie firmy będą musiały nauczyć się pracować z tym, co ich potrzeby rynku. A to nieuchronnie będzie oznaczać zmianę. Jak już zostało powiedziane wcześniej – zmiana jest nowa stała.

Artykuł dzięki: