Jak zaczac zarabiac na blogu

Jak zaczac zarabiac na blogu

Uważają, że te ważne pytania dotyczące marki i brutalnie szczerych odpowiedzi, które mogą pomóc Ci sprzedawać więcej i zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy, która jest zazwyczaj marnowana na marki. Jeśli sprzedajesz siebie jako eksperta marki – nie może jak te odpowiedzi. Są szczere odpowiedzi, które demystify branding.

1. Czym jest branding? Branding jest trwający proces tworzenia i wzmocnienia marki. Marka jest emocjonalny związek, który zachęca swoich klientów do przylgnąć do organizacji, produktu lub osoby. Ważne jest, aby zrozumieć, że marki to połączenie emocjonalne. A emocje są pozbawione logiki.

2. Dlaczego jest ważne dla marki firmy? Efektywny branding buduje więzi emocjonalnej. Im bardziej emocjonalne, że klienci są o Tobie, Twojej firmy i produktu – tym łatwiej będzie Ci sprzedawać do tych klientów. Można odwołać się do emocji, a nie logika. Emocje, choć bardziej skomplikowana, są łatwiejsze do wpływ niż logika.

3. Jakie błędy są firmy tworzą z brandingiem? Wielu przedsiębiorców pomylić o brandingu. Wierzą, że branding jest o logo, czcionki i kolorów Pantone. Dzieje się tak dlatego, że graficy i agencje reklamowe, udające ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu twierdzą, że chodzi o obraz.

Często złe decyzje marketingowe i zmarnowane pieniądze są uzasadnione ze zwrotem: „To jest dobre dla marki.” Znakowanie nie jest celem – jest to narzędzie. Celem jest, aby sprzedawać więcej.

Wiele korporacji wpaść w tę pułapkę. Policja Firmowe marki twierdzą, że każda PowerPoint slajdów być określony kolor, włącznie z logo firmy i czcionek w firmie. Czytelność i cel są wyrzucane przez okno przez policję marki, ponieważ tracą z oczu celu, a skupić się na narzędziu. Może powinni zostać zwolniony.

4. W jaki sposób firma może zbudować silną markę? Silna marka jest o uczuciach.
Artykuł dzięki: