Do kogo powinnismy kierowac reklame telewizyjna

Do kogo powinnismy kierowac reklame telewizyjna

Jak wszyscy wiemy, idealne skierowanie to taki, który został wcześniej sprzedany zanim zadzwonisz. Są gorące i kupić od Ciebie, ponieważ ‚referrer’ już zrobił swoje zadanie sprzedaży dla Ciebie.

Tak, te rodzaje skierowań są magiczne – ale są również bardzo ograniczona, ponieważ są one trudne do przeciągnąć swoich dotychczasowych klientów.

Czemu?

Ponieważ większość czasu klienci są niewygodne polecając swoje pełne usługi. Co zrobić, jeśli przyjaciel odnoszą się one do płaci dużo pieniędzy … za brak wyników?

Więc jak będzie twój „referrer” czuć? (Okropne. Oni cię i nienawidzę siebie).

Więc dlaczego nie poprosić o skierowanie, które jest o wiele łatwiej klient dać?

Poproś, aby poinformować, czy któryś z ich partnerami biznesowymi i przyjaciół chciałaby otrzymać

DARMOWY PREZENT

Dar jest bezpłatny CD audio lub Sprawozdanie specjalne broszury lub końcówka wypełniona doskonałą radę – albo darmowe narzędzie oceny mogą wykorzystać do obliczenia zwrotu z inwestycji.

Teraz klienci nie są zadawane polecić potencjalnie katastrofalne, pieniądze, tracąc propozycję.

Zamiast tego są one po prostu dostarczanie swoich przyjaciół i współpracowników biznesowych z cennym zasobem, który przychodzi za darmo, bez zobowiązań i bez presji.

Pomiędzy tymi dwoma rodzajami skierowania, które sądzisz klienci będą bardziej skłonni dostarczyć?

Najlepszy darmowy prezent dać to o produkcie. Najlepszym informacje Produkt jest prawdopodobnie CD audio lub taśmy grać w samochodzie. Mówca mówi o problemie, który również ma swoją perspektywę, a następnie rozmowy na temat rozwiązania w ujęciu ogólnym – to sugeruje, że skontaktuje się z Tobą rozmawiać na ich specyficzny problem.

Raport specjalnej lub studium przypadku lub DVD może również pracować, korzystając z tego samego wzoru – Rozwiązanie problemu …
Artykuł dzięki: