Promowanie wlasnej firmy – jak wygladalo kiedys, jak dzis

Promowanie wlasnej firmy - jak wygladalo kiedys, jak dzis

„Kiedy wszedłem do sklepu spożywczego w ostatnią sobotę, byłem

tylko przeglądam.’ Ale … ich MWR była oczywista. Ponieważ ja

może zapach hot świeże pieczywo w piekarni ”

departament. Musieli ułożone krążyć, że

Aromat całym sklepie. Tak … I w tym momencie wiedział, ich

MWR.

Czym jest MWR? … MWR oznacza najbardziej poszukiwanych odpowiedzi.

Pisarze Kopiowanie powiedzieć MWR za punkt wyjścia dla własnej

nagłówki, artykuły i listy sprzedaży.

To gorący chleb świeży aromat „był jak wielki nagłówek … to

moją uwagę … Stworzyła zainteresowania, a ja chce się kupić

kilka bochenków. I … on tworzony Akcja, bo na czele

dla działu piekarniczego.

Zapomnij owoców i warzyw. Chciałem trochę tego „świeże gorące

chleb „.

Najpierw MWR, a następnie nagłówek chwycić czytelników

uwagę, pobudzać i motywować ich do dalszej lektury

dół strony internetowej, ezine lub artykułu. Wszystko, począwszy od

Nagłówek akapit pierwszy sub nagłówki zdanie, a

każde słowo powinno prowadzić swoją stronę Most Wanted

Odpowiedź.

MWR można przekonać czytelnika o wartości

subskrypcji ezine, klikając link na eCourse,

przeczytaniu artykułu, wysyłając e-mail lub zakupu

info-produktów.

Przeglądając w sklepie spożywczym, podkreślił zasady i

Idea ta kopia Writers mówić i używać. To gorące świeże

Chleb zwrócił moją uwagę w chwili, kiedy wszedł do sklepu. ZA

wielki nagłówek.

Zainteresowałem się kupuje gorącą świeże pieczywo. .. Nie! … I

Nie tylko wakacje, ale stworzył pragnienie gorące

świeży chleb. A ja podejmowania działań jak udał się do

piekarni, aby uzyskać kilka chlebów przed wyprzedane. To było

MWR piekarni w akcji … To działa!

I … To był stary gotowości kopiowania Pisarzy najpierw zdecydować się na

Najbardziej Poszukiwany Response, a następnie użyć „AIDA”. Wszyscy

słyszał ten termin i próbowałem ją stosować w naszych pismach.

Poznaj swoje MWR, a następnie utworzyć Attention, Interest, pragnienie,

Powoduje Action.

Teraz za każdym razem kiedy siadam do pisania czegokolwiek, będę pamiętać,

„Most Wanted Response” i „Aida” Uwaga, odsetki,

Pragnienie, Akcja. Następnie co w mojej mocy, aby osiągnąć mój najbardziej

Poszukujemy odpowiedzi.

Jeśli po przeczytaniu tej pory … Ja dokonane mój MWR … dostać

do przeczytania tego artykułu prawo do samego końca.

Artykuł dzięki: