Dlaczego warto prowadzic bloga

Dlaczego warto prowadzic bloga

Wiele informacji i dezinformacji () istnieje wokół pojęcia marek i brandingu, ale okazało się, że esencja marki mogą być destylowany do trzech prostych pojęć. Zrozumieć te pojęcia i staniesz się ekspertem marki. Konsekwentnie wzmocnić je w całej organizacji i będziesz zbudować silną markę.

1. Obietnica marki jest zaangażowanie zrobić, aby potencjalnymi i aktualnymi klientami. Odpowiada na pytanie o umyśle każdego klienta: „Jeśli będę angażować się w relacje ze sobą, produktu lub firmy, czego mogę się spodziewać?” Odpowiedź na to pytanie musi rozwiązać poważny problem rozwiązany lub przekonujące potrzebę spełnione – innymi słowy, podstawową zaletę swojego produktu lub usługi. Firmy z najczystszych obietnic marki mają najsilniejsze marki. A najprostszym pomysłem jest często najbardziej potężny.

2. Atrybuty marki należą wszystkie unikalne sposoby przekazaniem obietnicę marki. Obejmują one zestaw funkcji, które opisują doświadczenia klienta z firmą. Wspólne cechy mogą obejmować swoje unikalne wersje jakości, obsługi klienta, innowacyjność i elastyczność.

3. Osoba Marka opisuje ludzkie cechy ludzi doświadczenia, kiedy spotykają swoją markę. Ma zdecydowanie najsilniejszy wpływ na emocjonalnym związku ludzie czują wobec marki. Często osobowość marki spółki były mecze klienta samooceny własnej osobowości i osobowość ich oczekiwaniami. Wspólne osobowości marki należą wytrzymałość, wyrafinowania, podniecenie, kompetencji lub szczerość.

Tych pojęć, marka obietnica liderem, ponieważ jest bezpośrednio dotknięte przez propozycją wartości firmie wybiera. Twoja obietnica marki reprezentuje esencję rdzenia marki. To stanowi podstawę dla swojej relacji z klientem. Spójrz na tych znanych obietnic m arki i sprawdzić, czy można zidentyfikować firm, które są ich właścicielami (w dół za odpowiedzi).

Artykuł dzięki: sportowesuple.pl/92-rekawiczki