Tworzenie marki odziezowej – kwestie prawe

Tworzenie marki odziezowej - kwestie prawe

I w tym momencie żaden inny artysta nakazuje rodzaju uwagi, które GAGA robi. Jeśli ona ma coś z marką, będziesz natychmiast mają miliony gałek ocznych oglądania. Marka GAGA zbudował ogromne grono lojalnych fanów śledzących każdy jej ruch, ułatwione poprzez social media i Web 2.0. Na przykład, ma plemię czasie rzeczywistym Twitterze liczącą prawie 4 mln, a także 6 miliona fanów na Facebooku.

Spójrz na reklamy generowanej przez Hermesa, gdy LADY GAGA przybył do Tokio z „zniszczony” torba Hermes Birkin tatuażem z tekstu w języku japońskim. Być może bardziej odpowiednim słowem jest dostosowany. GAGA wziął kultowy modnym dodatkiem (nawiasem mówiąc wart $ +6.000) i uczynił z niego sama.

Jednak, żeby myślisz nie ma substancji artystycznej za hype, to jeszcze raz. Zapoznaj się z najnowszą piosenkę Alejandro i jego towarzyszący 9 minutowy film.

Przez nikogo standardów jest to prowokacyjne klip wraz z obrazami religii, śmierci, faszyzmu, przeważnie nagich mężczyzn, gyrating taniec, precyzyjnych manewrów wojskowych i symulowanego seksu. Gaga opisuje nowy klip jako „święto mojej miłości i uznania dla społeczności gejowskiej …” – i do tej pory otrzymała prawie 44 milionów widoki.

Jeśli nie widziałeś go, można obejrzeć film tutaj: (http://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mAfeature=player_embedded#!).

Jeśli nie chcesz go zobaczyć, proszę sobie wyobrazić wszystkie poniższe klipy filmowe połączone w jeden, i to, co trzeba było – Like a Prayer (Madonna) + Spinning Around (Kylie Minogue) + slave dla Ciebie i toksycznych (Britney Spears) + taniec Beyonce, Shakira i Rihanna.

A jednak, moim skromnym zdaniem, piosenka zasługuje na wygraną w Konkursie Piosenki Eurowizji. Ma silne uderzenie, lepsze teksty niż przeciętnie (bez typowego wulgaryzmów), obrazowość godną Cirque du Soleil – a nawet skrzypce! To chwytliwy, wyważenie kół stukanie i kiwanie głową.

Artykuł dzięki: