Jak sprawic, by goscie bloga wrocili

Jak sprawic, by goscie bloga wrocili

Każdy produkt musi mieć strategię marketingową sprzedaży, aby go wesprzeć. Czasami można reklamować kilka pozycji jednocześnie, takich jak stół i fotele, ale każde urządzenie, dla którego nie ma strategia marketingu sprzedaży jest skazane na niepowodzenie.

Powiem po prostu, jeśli wyszedł jeden dzień i zobaczyłem, że ktoś sprzedaje całe swoje zapasy opon rowerowych tanie, ponieważ zostały one bankrutuje i je kupić, kto wie oprócz ciebie i osoby, z którą zakupiono je od? A że nie jest prawdopodobne, aby jak je z powrotem!

Można powiedzieć: „Ale ja nie robiłbym tego. Chciałbym umieścić ogłoszenie w gazecie „. Dobrze, że to promowanie strategii marketingowej. Nie mówię, że jest to przyzwoity jeden, ale przynajmniej jest to coś. Coś budować na naprawdę.

Pierwszą rzeczą, aby myśleć o to, kto jest docelowego rynku i jak można najlepiej dotrzeć do nich. Odpowiedzi na te dwa pytania będzie można podjąć decyzję o tym, czy masz zamiar skoncentrować się na sprzedaży lub wyłączenia linii. Nigdy nie zapominaj, że zdecydowana większość sprzedaży są off-line, chociaż on-line na rynku rośnie z każdym dniem.

Jeśli masz obciążenia kurnika opon rowerowych, na przykład, to prawie na pewno będzie lepiej promując je w sekcji classifieds gazecie lokalnej. Albo można promować jednorazowej sprzedaży garażu tanich opon rowerowych czy można zabrać je do sprzedaży w bagażniku. W wolnym czasie można zrobić małą stronę internetową, ale w tym przykładzie linia off sprzedaży są bardziej prawdopodobne niż na sprzedaży linii.

Jeśli jednak połączyć się z firmą opon rowerowych, który jest skłonny do drop-statek (tj dostarczenia) ze swojego magazynu dla Ciebie wtedy bagażnika samochodu lub sprzedaży garażu jest stratą czasu dla ciebie. W tym przykładzie, powinieneś iść prosto na linii, aby zautomatyzowanego sprzedaży i przetwarzania płatności stronę i promować ją na linii przez różne metody na rękę.

Artykuł dzięki: