Dlaczego brak strony internetowej skazuje firma na porazke

Dlaczego brak strony internetowej skazuje firma na porazke

Istnieje wiele sposobów, firmy mogą korzystać Mini-CD do promowania siebie. Oto kilka faktów o nich-i jak można je wykorzystać na swoją korzyść.

Elastyczność kształtu i wielkości. Większość Mini-CD są szerokości 80 mm, z około 180 MB wolnego miejsca do przechowywania danych i 21 minut dźwięku. Większość Mini DVD zawiera około 1,5 GB miejsca i zagra 30 minut wideo.

Mini CD nie muszą być okrągłe; mogą przyjść w prostokątne, trójkątne, lub nieregularnych kształtach.

Są powszechnie kompatybilne. Większość odtwarzaczy CD są zgodne z mniejszym rozmiarze Mini-CD.

Są łatwe do poczty . Mini-CD ma tę zaletę, że zwarta i lepiej zmieścić w bezpośrednim opakowaniu mail. Są również lżejsze i tańsze niż poczty zwykłej płycie CD.

Są skuteczne wizytówki. Podczas gdy tradycyjne wizytówkę posiada tylko dane osobowe, CD wizytówka może zasadniczo być małe handlowych dla Twojej firmy.

Są uniwersalne. Poleć je konsumentom, rozprowadzać je na targach, lub włączyć je jako prezenty w swoich produktach.

Daj prezentacji-bez sprzedaży faktycznie będąc tam. Łatwiej jest uzyskać perspektywę do oglądania Mini-DVD niż ich przekonać, aby pozwolić ci przyjść i dać prezentacji sprzedaży.

Przynieś perspektywy na swojej stronie. Po co czekać, by ludzie mogli czytać URL z wizytówki i wpisz go w przeglądarce, kiedy można zabrać je do swojej strony podczas prezentacji?

Mini-CD jest potężną bronią w arsenale marketingu. Jest to świetny sposób, aby wprowadzić się do nowych perspektyw, zabrać swoje wysiłki w zakresie sprzedaży do następnego poziomu, i pozostać w kontakcie z klientami długoletnich. Z mini-CD, na pewno mają przewagę.

Artykuł dzięki: