Czy tekst na blogu moze obronic sie sam

Nazwa firmy: Dla przedsiębiorców indywidualnych i profesjonalistów solowych, własną nazwę często niesie większą wagę niż abstrakcyjnej nazwie jak potencjalnych klientów będzie identyfikować się z tobą – marka. Innym dobrym pomysłem jest, aby nazwa firmy odzwierciedla położenie i biznesie w., Np Stafford Coach Company. Wybraliśmy nazwiska odzwierciedla dziedzictwo i powiązania z naszych rodzin, a ponieważ nie było już firma konsultingowa używając mojego nazwiska i nie jest też inny lokalny koncern naftowy mając podobną nazwę.

Wybór Branding Agencja: Branding to projekt, marketing i nigdy czysto projekt graficzny lub techniczną. Dlatego wybierz pełny agencja marki usług, który miał silny nacisk marketingu i oglądać żadnych materiałów marketingowych, w tym na stronie internetowej, co jest po prostu, że materiały marketingowe.

Branding Brief: Twój krótka agencji marki musi wyraźnie artykułować, co sprzedajesz, rozwiązania, które udostępniasz i kim jest baza klientów. Jeśli nie jesteś w stanie wyrazić to zwięźle, to w jaki sposób firma będzie w stanie wyrazić to?

Badanie rynku: Jak w każdym projekcie marketingu, badania rynku jest kluczem do Twojego sukcesu. rozmawiać z przyjaciółmi, kolegami i przeprowadzenia badań, aby dowiedzieć się, co ludzie postrzeganie marki jest.

Marka: Istnieje nieskończona debata o tym, czy do korzystania z logo lub znak graficzny słowo do reprezentowania marki. Którykolwiek wybierzesz, musi pokazać etos firmy i usługi, które oferują i można przejść do maja iteracje przed przybyciem do końcowego projektu.

Paska Line: To nie jest krytyczna mieć linię pasek slogan, jednak może to uczynić markę bardziej niezapomniany.

Papiernicze: Po spędzeniu czasu, wysiłku i pieniędzy na projekt, upewnij się, że marka została wybrana znajduje odzwierciedlenie we wszystkich materiałach marketingowych i artykułów piśmiennych.

W ciągu ostatnich 6 lat nauczyłem się kilka lekcji za pośrednictwem naszej marki Re i doszli do wniosku, że:

Wybór odpowiedniej agencji marki jest krytyczna i upewnić się, że mogą one w pełni zrozumieć charakter swojej działalności.

Jeśli nie można wyjaśnić swoją działalność, wówczas agencja projektowa marka przyzwyczajenie zrozumieć albo które mogą doprowadzić do marki, która nie nadaje się do firmy.

Obsesja z logiem graficznym nie ma sensu; dość często i mniej uderzające słowny znak towarowy może mieć większy wpływ.

Upewnić się, że żyjesz swoją markę i podtrzymać jakość grafiki zostały opłacone.

Oszczędność pieniędzy na tanie drukowanych materiałów może uszkodzić marki

Zostaw marketingu marki do dużych chłopców – jej droga i ma długi okres zwrotu nakładów

Artykuł dzięki: